09900578331 info@fileman.ir تایم کاری : شنبه تا چهارشنبه (8 الی 17) شیراز، امیرکبیر21، پلاک 3

چگونه پولدار شویم؟ بهترین روش‌ها

چگونه پولدار شویم؟

سوالی‌ که خیلی افراد از خود می‌پرسند و همیشه به دنبال پاسخی برای آن هستند. هر کسی رویاپردازی‌های خود را در مورد خرید یک خانه لاکچری، یک اتومبیل و… دارد و همه می‌خواهند ثروتمند شوند. یک جستجو در گوگل نشان می‌دهد که از دهه ۱۹۹۰ میلادی تاامروز، بسیاراین مسئله مورد توجه بوده است.مردم می‌خواهند برای خرید خانه‌، ماشین‌ یا تعطیلات فوق‌العاده، پول کافی داشته باشند . اما بسیاری از آن‌ها نمی‌دانند که معنی ثروتمند شدن واقعی چیست و چطور می‌توان به چنین چیزی دست پیدا کرد.

چطور پولدار شویم.

ثروتمند شدن یک حالت فکری است. شما می‌توانید در عین ثروتمند بودن، فقیر هم باشید و یابرعکس. بسیاری از مردم، ثروت را صرفا «داشتن مقدار زیادی پول» می‌دانند. اما ثروت می‌تواند شکلی از یک حالت روانی باشد. برای ثروتمند بودن نیازی به داشتن یک کاخ یا خانه خیلی بزرگ نیست. هر کس تا وقتی بتواند آزادانه کاری را انجام دهد که دوستش دارد یا از زندگی‌ راضی باشد، ثروتمند است. برای رسیدن به این نقطه کافی‌ست با چیزی که دارید یا حتی کمتر از آن بتوانید زندگی کنید.

رابرت کیوساکی می‌گوید: 

همه مردم دنیا چه فقیر و چه پولدار مشکل مالی دارند. اغلب مردم فکر می‌کنند اگر پول زیادی داشته باشند مشکلات مالی آن‌ها تمام می‌شود، اما این‌طور نیست و پول بیشتر، مسائل مالی بیشتری را به دنبال دارد. سرمایه‌گذاری، املاک، شغل، تحصیلات و … مشکلات مالی را برطرف نمی‌کند و افراد را پولدار نمی‌کند بلکه دانش، اطلاعات و فکر است که افراد را پولدار می‌کند. 

چگونه ثروتمند شویم؟

تبدیل شدن به یک فرد بسیار ثروتمند، هدفی بزرگ است و اگر واقعا می‌خواهید به چنین نقطه‌ای برسید، لازم است تغییراتی بزرگ را در خود ایجاد کنید.

۱٫ روی مهارت هایتان سرمایه گذاری کنید

هدف‌تان این باشد که کاری را بهتر از بقیه انجام دهید و بعد از تلاش، آموزش و تمرین ، آن‌ها را به کار گیرید. اغلب ورزشکاران یا بازیگران، میلیونر هستند. علتش این است که آن‌ها از همه مهارت‌های خود به صورت کامل استفاده می‌کنند. اگر در چیزی خوب هستید، احتمالا با انجام آن می‌توانید بسیار موفق باشید.

۲٫ روی هدف های کوتاه مدت کار کنید

همین مقدار پول کمی که روزانه پس‌انداز می‌شود، واقعا اثرات زیادی در زندگی شما خواهد داشت. شاید شما فقط روزانه ۵ یا ۱۰ دلار را بتوانید کنار بگذارید اما همین سرمایه‌گذاری اندک هم بخشی از پایه مالی اولیه شما هستند.

۳٫ مخترع محصول یا خدمتی جدید باشید 

به جای فکر کردن به درآمدهای بسیار زیاد، به دنبال راهی برای خدمت به مردم باشید. این را در نظر بگیرید که مردم به چه چیزی نیاز دارند یا چه چیزهایی می‌تواند به پیشرفت جامعه کمک کند. شما حتی می‌توانید اولین نفری باشید که محصولی کاربردی را برای استفاده در آینده تولید می‌کند.

وقتی شما به تعداد زیادی از مردم کمک می‌کنید، تاثیر کلام و معرفی شما توسط افراد مختلف نیز بیشتر می‌شود. در این حالت شما بازخورد مفیدتری را هم از مخاطبان دریافت می‌کنید. خلاقیت و نوآوری در زمینه‌های مختلف می‌تواند بلیط شما برای طی کردن مسیر موفقیت باشد؛ اسنپ‌چت نمونه یکی از همین حرکت‌های خلاقانه است. راه اندازی یک کسب و کار اینترنتی ، فرصت‌های زیادی را برای نوآوری پیش روی شما قرار می‌دهد.

۴٫ سهام دار یک شرکت استارتاپی شوید

یکی دیگر از راه های پولدار شدن، سرمایه‌گذاری در استارتاپ ها با خرید سهام آن ها ست. البته، معمولا تعداد کمی از استارتاپ‌ها به موفقیت می‌رسند؛ پس پیش از هر اقدامی به اندازه کافی در این مورد تحقیق کنید. کارمندانی که زودتر از بقیه به شرکت‌هایی مثل اپل، مایکروسافت و گوگل پیوسته‌اند، بر همین اساس هم ثروتمند شده‌اند.

۵٫ دارایی های خود را زیاد کنید

مثلا شما ۲۰۰ هزار دلار دارید و با یک خانه به ارزش ۲۰۰هزار دلار تهیه می‌کنید. سپس آن را توسعه می‌دهید و با قیمت ۳۰۰ هزار دلار می‌فروشید. این یعنی ۲۰۰ هزار دلار شما حالا به ۳۰۰ هزار دلار رسیده است. شما باید ملک مورد نظر را در زمان و مکان درست خریداری کرده و هوشمندانه روی آن سرمایه‌گذاری کنید تا به سود برسید.

چگونه پولدار شویم؟ بهترین روش‌ها

مصطفی حاجی زاده

24 مطلب منتشر شده

تلاشگر عرصه تجارت الکترونیک از سال 1386 تاکنون، فعال در صنعت آسانسور کشور.

درباره این مطلب نظر دهید !
قالب فروش فایل

مطالب زیرا حتما بخوانید ...

قالب فروش فایل

محصولات پرفروش

%64
تخفیف

دوره صفر تا صد بازاریابی دیجیتال

4,800,000 تومان
229
%34
تخفیف

آموزش راه اندازی آسانسور

3,200,000 تومان
210