09900578331 info@fileman.ir تایم کاری : شنبه تا چهارشنبه (8 الی 17) شیراز، امیرکبیر21، پلاک 3

فرمول های موفقیت فردی در زندگی

فرمول های موفقیت فردی در زندگی – روش های کسب ثروت، موفقیت مالی و عاطفی و تمام جنبه های دیگر زندگی

برای دریافت کامل فرمولهای موفقیت در کسب ثروت و سلامتی و … فایل صوتی آن را در پایین همین صفحه دانلود نمایید.

مهم: با گوش دادن این فایل ها دیگر نیاز زیادی به خریدن پکیج های موفقیت و قانون جذب، توسعه فردی، شکرگزاری و دوره هایی شبیه اینها که توسط افراد مختلف با نام استاد ضبط و فیلمبرداری میشود نخواهید داشت و نیازی به پرداخت هزینه های میلیونی به این افراد نخواهید داشت.

اگر چیزهایی را که میدانید و باعث تاثیرات مثبت در زندگی شما شده را به دیگران انتقال دهید، کارمای آن به شما برخواهد گشت.کارما در سانسکریت یعنی کردار یا نتیجه عمل. همیشه روی پیشرفت خود تمرکز کنید و کاری به دیگران نداشته باشید که چکار میکنند مگر اینکه بخواهید از آنها الگو بگیرید. هر چه بیشتر به زندگی دیگران سرک بکشید وقت بیشتری تلف میکنید و احتمالا حسادت بیشتری نسبت به افراد موفق تر از خود خواهید داشت. حسادت داشتن به دیگران کاری احمقانه است.

سعی کنید هرروز به دیگران یک نوع کمک انجام دهید. مثلا کمک مالی یا کمک های فیزیکی مثل سوار کردن افراد با خودروتان و رساندن آنها بصورت رایگان تا یک مسیر خاص. بدست آوردن پول، ثمره ی بخشندگی است، نه باور کمبود.

پول جریانی است که باید مانند الکتریسیته در حرکت باشد. انعام خوبی به شاگرد کارواش، متصدی پمپ بنزین، گارسون رستوران، راننده های تاکسی و خدمتکار هتل بدهید و به خیریه ها کمک کنید. بدون کمترین انتظاری، کارهای فوق العاده ای برای خانواده و دوستانتان کنید. پول ناهاری که با دوستتان در رستوران میخورید را حساب کنید. مثل پولدارها رفتار کنید. با اینکارها فراوانی به سمتتان سرازیر میشود. نوع دیگر بخشش، بخشش دیگران است. اگر کسی به شما هر نوع بدی کرده او را ببخشید تا ذهنتان رها شود و به آرامش برسید. زیرا هرکس هر بدی که میکند از ناآگاهی و یا وجود دردی درونی در اوست.  او خودش نتیجه ی عملش را در این جهان خواهد دید.

از مهمترین کارها درزندگی شکرگذاریست. بخاطر چشمانتان، پاهایتان و دیگر اعضای بدنتان همیشه شاکر خداوند باشید.چون یکی از عوامل موفقیت است. شب قبل از خواب بخاطر اتفاقات خوبی که در طول روز افتاده شکرگذاری کنید.این اتفاقات میتواند خیلی کوچک و عادی و یا بزرگ باشد.بهرحال فرقی ندارد. از مهمترین کارها در تغییر زندگی، تغییر باورهای شما در مورد موضوع دلخواهتان است. باور یعنی تکرار زیاد یک فکر. باور همان اعتقاد صد درصد به یک چیز است.این باور در ضمیر ناخودآگاه هر انسان وجود دارد و با یکبار فهمیدن موضوع، تغییر نمیکند بلکه باید بارها آن موضوع یا فکر در ذهن شما تکرار شود تا تبدیل به باور شود. سعی کنید یک رهبر باشید. رهبری کردن یعنی با روش زندگیتان الهام بخش دیگران باشید. رهبری یعنی عبور از مشکلات و سختی ها و ورود به بخشندگی. رهبری به معنای حذف تمام متوسط بودن ها از زندگی تان است. رهبری به معنای نیرویی برای انجام خوبی ها در این دنیا است.

آنتونی رابینز : انسان، ماشین اثبات باورهای خویش است.

https://fileman.ir/20580/online-earn/

توماس ادیسون: “بهترین افکار در تنهایی و بدترین آنها در آشفتگی شکل میگیرند.”

در مورد موضوعات مهم زندگی مانند کسب و کار، تفکر عمیق داشته باشید. زیرا یکی از منابع اصلی تحول است.

در زمانهای تنهایی روی کاغذ خواسته ها و ایده هایتان را بنویسید و همزمان در ذهن خود آنها را تصور کنید.(تصویرسازی ذهنی). در اول صبح، آنچه که میخواهید در طول روز برایتان اتفاق بیافتد را یادداشت کنید و هرکدام که اتفاق افتاد بخاطرش شکرگذاری کنید.سپس چند دقیقه مراقبه یا مدیتیشن کنید.

نماز خواندن و توجه کامل به آن هم نوعی مراقبه است. زیاد حساس نباشید که روش خاصی را برای مراقبه کردن پیاده کنید.مهم توجه و تمرکز به یک موضوع و توجه نکردن به افکار آشفته و آشغالهای ذهنی است.

بدانید که مهمترین رابطه ی شما در زندگی، رابطه با خودتان است. زیرا تنها شما تاآخر عمر و ۲۴ ساعت با خودتان زندگی میکنید. رابطه ی خوب با خود یعنی اینکه همیشه حال روحیتان خوب باشد و با خود در صلح باشید و خود را دوست داشته باشید. همچنین همیشه کاری کنید که دیگران احساس بهتری درباره ی خودشان داشته باشند. آنوقت محبوبتر میشوید.

یک جمله: “مهمترین ویژگی افراد موفق، پیشرفت همیشگی است.”

مارک تواین میگوید:  “بیست سال بعد، بیشتر بابت کارهایی که انجام ندادی افسوس میخوری تا کارهایی که انجام دادی.”

سخنی زیبا: “توجه شما به حواس پرتی های دیجیتالی مثل موبایل،میتواند به قیمت از دست دادن دارایی، انرژی، سلامتی و معنویت شما تمام شود.”

سعی کنید هرروز ساعت ۵ تا ۵٫۳۰ صبح از خواب بیدار شوید. بعد از بیدار شدن به ترتیب ۲۰ دقیقه ورزش، ۲۰ دقیقه شکرگزاری، دعا، نوشتن برنامه روزانه، نوشتن خواسته هایی که دوست دارید در آن روز اتفاق بیافتد و در آخر ۲۰ دقیقه مطالعه کتابهای مفید یا گوش دادن فایل صوتی در مورد زندگی و یا کسب و کارتان داشته باشید. ورزش باید طوری باشد تا عرق کنید که هورمون کورتیزول یا استرس کاهش یابد. مانند حرکت شنا، دویدن آرام یا سریع. یکی از کارهایی که بهتره در زندگی حتما انجام بدید خوندن کتابهای حوزه موفقیت و کسب و کار هست. خواندن کتابهای حوزه های مختلف به شما آگاهی و معلومات داده و باعث میشه توی جمع بهتر صحبت کنید. کتاب هایی در زمینه روانشناسی زندگی، توسعه فردی، موفقیت، روش های زندگی بهتر، زندگینامه افراد موفق، نوآوری ها، رهبری، تاریخ، تجارت  که واقعاً برای همه آدما لازم هست رو بخونید. انسان هایی که کتاب‌ها را نوشتند تجربیات ارزنده ای به دست آوردند و چه بهتر که ما هم از تجربیات آنها یاد بگیریم تا بتونیم سریعتر جلو بیفتیم توی زندگی. کتاب خوندن غذای روح شماست.درست مثل غذا خوردن. مثلا نمیتونی بگی که من دو هفته است وقت نکردم غذا بخورم. در مورد کتاب خواندن هم همینه. بطور منظم روزی نیم ساعت یا روزی ۵ تا ۲۰ صفحه اگه باشه خیلی تغییر در زندگیتون به وجود میاد. میتونید دوره تندخوانی برید تا کتاب رو سریعتر بخونید. کتاب ها روی ضمیر ناخودآگاه شما تاثیر می‌گذارند.

فرمول های موفقیت فردی در زندگی

تعریف ضمیر ناخودآگاه :

یک نوع ذهن که نیمه هوشیاره مجموعه‌ای از افکار و احساساته و انجام کارهای غیر ارادی رو در بدن ما به عهده داره. کارهایی که عادت شدند مثال رانندگی. فروید اولین کسی بود که تاثیر ذهن ناخودآگاه رو روی زندگی. بررسی کرد. وقتی کتاب خواندن روزانه رو انجام بدید میبینیدبعد از چند روز کلی اطلاعات بهتون اضافه شده که توی تصمیم‌گیری‌های زندگیتون می تونه کمکتون کنه. و ضمیر ناخودآگاه تون طوری برنامه ریزی میشه یک زندگی بهتر رو تجربه می کنید به صورت غیر ارادی و ارادی. چون ضمیر ناخودآگاه شما جوری برنامه ریزی شده که به شما دستور میده که کارهایی را انجام بدید که زندگی بهتری را داشته باشید.

سخنی زیبا:

“بهترین گنجینه های زندگی، در ساده ترین لحظات هستند، همان لحظات روزانه عادی که قدردانشان نیستیم تا وقتی از دستشان میدهیم.”

با هر نوع کتابی که راحت هستید میتونید شروع کنید مثلاً کتاب های کاغذی یا کتاب صوتی یا فایل های ویدیویی با هر کدوم که راحت تر ارتباط برقرار می کنید شروع کنید.

نمونه چند تا کتاب پیشنهادی من :

چهار اثر

بیندیشید و ثروتمند شوید

آیین دوستیابی

بخواهیدتا به شما داده شود

کیمیاگر

آرزوی تو دستور توست

هنر ظریف بی خیالی

اثر مرکب

معجزه ی شکرگزاری

هفت عادت مردمان مؤثر

چگونه شخصیت سالم تر بیابیم

باشگاه پنج صبحی ها

کتاب بیشعوری

از خوب به عالی

جادوی فکر بزرگ

نیمه ی تاریک وجود

زندگینامه افراد موفق. مانند هنری فورد، ایلان ماسک، استیو جابز، بیل گیتس، ادیسون و…

جمله ای تاثیرگذار: “تنها کسانی که آماده ی رویارویی با جواب رد هستند، به رستگاری میرسند”

.

فرمول های موفقیت فردی در زندگی

فرمول موفقیت فردی در زندگی

.

یک جمله: “بعد از پروسه های کاری و ورزشی حتما استراحت کنید. رشد واقعی در زمان استراحت اتفاق میافتد.”

یکی از موضوعات مهم زندگی اینه که شما در گذشته نباید زندگی کنید. چون شما نمیتونید گذشته رو تغییر بدید پس نباید بهش فکر کنید شما باید از این گذشته درس بگیرید و تجربیات خوبش رو در زندگی الانتون استفاده کنید. شما نمیتونید گذشته رو تغییر بدید پس چرا فکرتون رو درگیرش می کنید. مثلا توی یک جمعی هستید و یا دارید با فرد صحبت می کنید ولی یه حرفی میزنید که بعداً با خودتون میگید چرا این حرف رو زدم و هی خودخوری میکنید . در واقع با فکر کردن به گذشته زمان حالتون رو از دست میدید. هر اتفاقی که در زندگی می‌افتد خیر و صلاح در آن است. به قول قرآن “الخیر فی ما وقع” که اگر اتفاق به ظاهر بد باشد باید از آن درس بگیرید و بدانید به نفع شما بوده. اگر فکر کنید آن اتفاق به ظاهر بد، به ضررتان بوده و خودتان را ناراحت کنید و غصه بخورید آنوقت واقعا به ضررتان تمام خواهد شد و اتفاقات بد و بدتر بعدی برایتان پیش خواهد آمد. هر اتفاق بدی که افتاده نکته مفیدش رو برداشت می‌کنید و ازش درس می گیرید. و خدا را شکر کنید که از اون اتفاق بدتر نیفتاد. به هر اتفاق بدی که زیاد فکر بکنید و در موردش صحبت کنید فقط فکرتون آلوده تر میشه و فکر دیگران را هم آلوده می کنید و اتفاقاتی شبیه اون رو به زندگیتون دعوت می کنید. و وقتی این نوع اتفاقات براتون تکرار بشه فکر میکنید آدم بدشانسی هستید. پس به اتفاقات بد زندگیتون اصلاً فکر نکنید و ذهنتون رو کنترل کنید تا زندگیتون از اینی که هست بهتر بشه.

https://fileman.ir/2131/daramad-mahaneh/

یک سری چیزها هست که نمیخواهیم اتفاق بیفتد و اتفاق می‌افتد و یه سری چیزها هست که می خواهیم اتفاق بیفتد و اتفاق هم می‌افتد. مثلاً ما چند روز داریم به دوستمون فکر می کنیم و دوستمون بعد از یه مدت کوتاهی مثلاً دلتنگ ما شده و به ما زنگ میزنه چون ما بهش فکر کردیم فرکانسی از ذهن ما به کائنات ارسال شده و به اون رسیده و اونم ذهنش پاسخ میده و به ما زنگ زده. به بیان دیگر وقتی ذهن روی یه چیز متمرکز میشه سیستم ras مغز فعال میشه مثلاً شما دوست دارید ۲۰۶ بخرید اگه خیلی بهش فکر کنید روزها توی خیابون بیشتر ۲۰۶ میبینید. با خودتون می گید قبلاً کمتر این ماشین رو میدیدم الان انگار بیشتر شده. در صورتیکه این ماشین از اول بوده. شما چون دقت نمی کردید زیاد نمی دیدینش. ذهن ما حدود ۹۰ درصد از دیتاهای توی طول روز را فیلتر می‌کند و شما نمی بینید. پس اینکه چه چیزی را می بینیم یا نمی بینیم تصمیمش با ماست. پس چیزی را که روش تمرکز می کنید از فیلترها قبول میکنه و وارد دید و مغز ما میشه مثلاً به صورت یک اتفاق میشه. کائنات سعی میکنه هر چیزی که بهش تمرکز کردی رو جلوی دید شما قرار بده. پس تجسمات ما میتونه قدرتمند باشه توی رسیدن به خواسته یا ناخواسته ها.
پس باید یاد بگیریم چیز هایی رو که دوست نداریم بهش فکر نکنیم. مثال: مثلاً با دوستتون رفتین نمایشگاه ماشین و انواع و اقسام ماشین ها هم اونجا هست ماشین های لوکس و زیبا و یه ماشینی هم لابلای اونا هست که طرحش قدیمی و کوچیک ومی ببینید رفیقتون همش داره به اون نگاه میکنه با خودتون فکر میکنید حتماً از این ماشین خیلی خوشش اومده. بعد ازش میپرسی دوست داشتی این ماشین رو داشتی خوشت میاد ازش؟ میگه نه اتفاقاً داشتم فکر میکردم چقدر طراحش بی سلیقه بوده که این قدر زشت طراحی کرده. اصلا خوشم نمیاد داشته باشمش. از این مثال میتونید درک کنید فکر کردن به نا خواسته ها هم ناخواسته رو وارد زندگیتون میکنه. مثلاً شما اگر پول می‌خواهید و دارید به بی پولیتون فکر می کنید هر دوتاش در مورد پوله اما چون به بی پولی فکر می‌کنید احساس منفی دارید پس بی پولی تون رو دارید توی زندگیتون گسترش میدید.

فرمول موفقیت فردی در زندگی

وقتی چیزی رو نمیخوای نباید بهش فکر کنی یا در موردش با دیگران صحبت کنید. چون وقتی در موردش صحبت می کنی داری بهش فکر می کنی و اون حس منفی در تو به وجود میاد و همون حس منفیه که اتفاقات منفی بیشتری رو برات به وجود میاره و مشکلات مشابه اون مشکل رو جذب می کنی. مثلاً وقتی توی رابطه عاطفی با آدمهایی وارد رابطه میشی که  همشون فلان رفتار بد رو باهات دارن. علتش فکر کردن و ترسیدن از رفتارهای بدیه که توی رابطه قبلیت داشتی و  میترسی دوباره همون رفتار‌ها تکرار بشه و یه علت دیگش طرز فکر منفیه که نسبت به خودت داری و تا وقتی که این طرز فکر رو عوض نکنید آدمهای بعدی هم همین رفتار رو با شما میکنن.پس دیگران رو مقصر ندونید.

وقتی چیزی رو نمیخوای هی مدام از بدی هاش نگو و برای دیگران تعریف نکن. مثلاً اگر توی هر شغلی میری اخراج میشی و پولت رو نمی‌دن.  به بقیه نگو همه پولم رو میخورن یا نامردن.چون توی شغل های بعدی هم همین اتفاق برات میافته چون با حرف زدن در مورد اون داری بهش توجه می کنی و این واقعیت دوباره برات اتفاق میوفته. شما اگر خواسته ای رو دارین باید جوری بهش فکر کنین که احساس مثبت تر و بهتری را پیدا کنید. مثلاً اگه پنج ساله که پراید دارید و یه ماشین بهتر مثل ۲۰۶ یا ماشین خارجی می خواین باید به ویژگی های این ماشین دلخواه توجه کنید توی ذهنتون مرور کنید آپشن‌هاش رو. نه اینکه بگین وای چرا من هنوز پراید دارم چرا هنوز ماشینم رو نتونستم بهتر کنم. این جملات بهتون حس منفی میده و شما را از خواستتون که اون ماشین بهتره دور میکنه. برای رسیدن به خواسته هاتون باید انهارو بنویسید و مدام  فکر کنید که اونها رو الان دارید و چیز خیلی مهم اینه که باید حس داشتن اون چیزها رو در خودتون به وجود بیارید با تمرکز فکری روی اونها. یعنی اگه فقط بهشون فکر کنید اما حس خاصی نداشته باشین این افکار تاثیری در زندگی شما نداره.

علت این که میگیم بنویسید تا اتفاق بیفته اینه که وقتی داری می نویسی مغزت بیشترین قدرت تمرکز رو نیاز داره تا بتونی درست بنویسی. پس وقتی داری می نویسی همزمان به چیز دیگه ای نمیتونی فکر کنی چون کار سخت و غیرممکنی هست. پس تمرکزت روی همون چیزی هست که می‌نویسی و به هر چیز توجه و تمرکز کنی همون چیز رو وارد زندگیت میکنی. هر اتفاق بدی که در زندگیتون میافته فقط ببینین چی از این اتفاق بد یاد گرفتین و خواستتون چیه.

.

ادیسون: “بیشتر افراد در طول روز کارهای خوب زیادی انجام میدهند اما من یک کار را عالی انجام میدهم.اگر آنها این زمان را فقط در راستای یک هدف متمرکز میکردند، موفق میشدند.”

مثلاً اگر در هر کاری که میری حقت رو می خورن و مدام در مورد این که دارن حقت رو می خورن با دیگران صحبت می کنی این یعنی تو باور داری خیلی ها حقت رو میخورن و در نتیجه توی هر کاری که میری این قضیه برات اتفاق میافته  و به آدمهایی بیشتر برخورد می کنی که اونها هم حقشون خورده شده به وسیله مدیران. و اونها هم حرفت رو تایید میکنن چون اونا طرز فکری مثل تو دارن در صورتی که این طرز فکر درست نیست. شما باید با خودتون بگین من چه مشکلی داشتم که باعث شده ام حقم را بخورن. جوابش رو پیدا می کنی. یا اینکه بگی مدیرهای خوب زیادی وجود دارند که حق کسی رو نمیخورن.

جمله ای تاثیرگذار: وقتی حس میکنید قصد تسلیم شدن دارید، آن موقع فقط باید ادامه دهید.

برای رسیدن به سطح جهانی، باید تعهد، نظم، فداکاری و صبر داشته باشید.

https://fileman.ir/20553/digital-marketing/

فرمول موفقیت فردی در زندگی

قانون جذب:

شاید براتون سوال پیش اومده باشه که آیا بعضی از اتفاقات زندگی بر اثر شانس است یا تقدیر یا یک عامل دیگه. جواب اینه که افکار گذشته شما تمام این اتفاقات را به وجود آوردن. این افکار میتونه مال چند دقیقه قبل تا چند سال قبل باشه. مواقعی هست که یک چیزی رو خیلی بهش فکر می‌کنی و می‌بینی که چند مدت بعد اون رو به دست آوردی. در واقع شما دارید به صورت ناخودآگاه از قانون جذب استفاده می کنید ولی خودتون خبر ندارید. برای درک بهتر قانون جذب، چهار مرحله که کوین ترودو تحت عنوان مراحل یادگیری ذکر میکنه یادآور میشم:

….

برای دریافت کامل فرمولهای موفقیت در کسب ثروت و سلامتی و تمام جنبه های زندگی، فایل صوتی آن را در پایین همین صفحه دانلود نمایید.

.

در ضمن، در پایین همین صفحه نظرات خود را در مورد این مطلب و این مباحث بنویسید تا دیگران هم بهره ببرند و تبادل اطلاعات بین همه انجام شود.

آموزش کسب درآمد آنلاین

درآمد خانگی برای بانوان

فرمول های موفقیت فردی در زندگی
دانلود
درباره این مطلب نظر دهید !
قالب فروش فایل

محصولات پرفروش

%64
تخفیف

دوره صفر تا صد بازاریابی دیجیتال

4,800,000 تومان
229
%34
تخفیف

آموزش راه اندازی آسانسور

3,200,000 تومان
210