09900578331 info@fileman.ir تایم کاری : شنبه تا چهارشنبه (8 الی 17) شیراز، امیرکبیر21، پلاک 3

دانلود کتاب راهنمای عملی رسیدن به آرزوها

 

دانلود کتاب راهنمای عملی رسیدن به آرزوها

 

در ابتدا به شما تبریک میگویم بابت اینکه مسیر جدیدی را برای زندگی خود انتخاب کرده‌اید چراکه با انتخاب و مطالعه این کتاب دوره‌ای را آغاز می‌کنید که مطمئنا می‌تواند متفاوت‌ترین دوره زندگی شما باشد.

دوره‌ای سرشار از ثروت!

 

در این  کتاب تمرین‌های مهمی به شما گفته می‌شود ‌که اگر این تمرین‌ها را با دقت و بهترین شکل انجام دهید مطمئناً ثروت و برکت وارد زندگی‌تان می‌شود که شمارا خوشحال و شگفت‌انگیز می‌کند اما باید بگویم هیچ جای تعجب و حیرت نیست.

چون شما در این کتاب قوانین جهان هستی را یاد خواهید گرفت و با استفاده از آن‌ها اتفاقات شگفت‌انگیز فوق‌العاده‌ای را برای خودتان رقم می‌زنید.

 

 

درباره نویسنده

مصطفی حاجی زاده دارای مدرک کارشناسی برق قدرت از دانشگاه استان یزد و یکی از تلاشگران عرصه تجارت اینترنتی از سال ۱۳۸۸ تاکنون و همچنین فعال صنعت آسانسور در کشور میباشد.

وی از طریق اینترنت میلیون ها تومان درآمد ایجاد کرده است. وی همچنین دوره های متعددی در زمینه موفقیت و مهارت های فردی گذرانده و تلاش ایشان آموزش دادن و انتقال دانسته ها به دیگر افراد برای داشتن جامعه ای بهتر میباشد.

مصطفی حاجی زاده

 

کتاب برای چه کسانی نوشته شده؟

تمام کسانی که میخواهند موفقتر شوند بهتر است این کتاب را بخوانند. حتما سعی کنید کتاب را تا آخر بخوانید. زیرا فقط کسانی بیشترین نتیجه را میگیرند که کتاب را تا آخر تمام کنند.

دانلود کتاب راهنمای عملی رسیدن به آرزوها
دانلود
درباره این مطلب نظر دهید !